Մեդիաստեղծագործական ստուգատես. «Դդմային կերպարներ, գովքեր, հանելուկներ, հեքիաթներ»

Օրը՝ 21.01.2021

Ժամը՝  11։00֊12։00

Վայր՝ Արևմտյան դպրոցի 5 տարեկանների խմբասենյակ

Մասնակիցներ՝ Արևմտյան դպրոց-պարտեզ  5 տարեկաններ

Նախագծի պատասխանատուներ՝ Մարգարիտ Թամազյան, Մելինե Սիմոնյան

Իրականացման պատասխանատուներ՝ Մարգարիտ Թամազյան, Սոնա Սարգսյան, Մելինե Սիմոնյան, Անի Գրիգորյան

Անհրաժեշտ նյութերը՝ ուսումնական գործիք՝ պլանշետ, նեթբուք-նոթբուք, բջջային հեռախոս-ձայնագրիչ:

Նպատակը՝ Դդմային մեդիաբացիկների ստեղծում, ստեղծագործականության և երևակայության զարգացում, մեդիահմտությունների զարգացում:

Նկարագրություն՝ Սովորողները բացում են paint ծրագիրը, նկարում դդմային կերպարներ, գունավորում, պահպանում նկարները ուսումնական գործիքում: Աշխատանքի ընթացքում դասվարը կամ դասվարի օգնականը ձայնագրում է սովորողների հորինած դդմային հանելուկները, դդմագովքերը, հեքիաթները, որոնք կօգտագործվեն ֆիլմ պատրաստելիս:

Արդյունքում՝

Մեդիաստեղծագործական ստուգատես. «Դդմային կերպարներ, հանելուկներ»

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Մեդիաստեղծագործական ստուգատես. «Դդմային կերպարներ, գովքեր, հանելուկներ, հեքիաթներ», Դեկտեմբերիկ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий