Օրը՝ 12.11.2021
Ժամը՝ 11:00-12:00
Մասնակիցներ՝ սովորողներ, ծնողներ
Նպատակը և խնդիրները՝ ճանաչողական, ստեղծագործական, կարողությունների զարգացում, համակործակցային կարողության զարգացում, դիտարկումներ անելու կարողության զարգացում, բանավոր խոսքի կարողությունների ձևավորում ու զարգացում:
Ընթացքը՝ զրույց-քննարկում սովորողների հետ. Ի՞նչ բանջարեղեններ են օգտագործում թթու դնելիս:
Ո՞վ ինչ բաղադրատոմս գիտի (հարցազրույց տատիկի, մայրիկի հետ):
Բանջարեղենների օգտակար հատկությունները. սովորողները հարցազրույցի միջոցով տեղեկություններ են հավաքում:
Սովորողները paint ծրագրով նկարում են բանջարեղեն, հորինում հանելուկներ նրանց մասին։
Թթվի պարագաների համար ցուցակ ենք կազմում։
Ծնողների և սովորողների հետ թթու ենք դնում:
Նախագծի արդյունքում նախատեսվում է ռադիոլուր, ֆոտոշար, վիդոնյութի թողարկում:
Նախագիծը իրականացվում է նաև ընտանիքում, յուրաքանչյուր սովորող տեսանյութի տեսքով ներկայացնում է իր ընտանեկան թթվի բաղադրատոմսը:
Արդյունք՝