«Ուսումնական աշուն» նախագիծ

Խնդիրները՝ մեդիահմտությունների զարգացում, թվային գործիքների կիրառում, ստեղծագործական մտածողության, բանավոր խոսքի զարգացում, ուումնական գործըթացին ընտանիքի մասնակցության ապահովում, շրջակա միջավայրի ճանաչում:

Աշխատանքային ուղղություններ`

  • Աշնանային ֆոտոշարքերի ստեղծում
  • Մեր բակի աշունը. ձայնագրություն, տեսանյութ
  • Ընտանեկան տերևաթատրոն. Ընտրել  Աթաբեկ Խնկոյանի ստեղծագործություններից մեկը, տերևներից պատրաստել հերոսներ և խաղ-ներյացմամբ պատրաստել աուդիո կամ վիդեո ներկայացում:
    «Փեսացու մուկը», «Ագռավն ու աղվեսը» «Ճպուռն ու մրջյունը»
  • Թթուդրիկ ծեսի իրականացում ընտանեկան դպրոցներում
  • Բնագիտական փորձեր. գտնել համացանցից
  • Բացօթյա մարզումներ, հեծանվավարություն
  • Կոմիտասն ընտանիքում/երգում ենք Կոմիտաս

Ունկնդրման նյութեր

Վիվալդի «Աշուն»,  

Չայկովսկի «Աշուն», 

Շտրաուս « Վիեննական անտառի հեքիաթները»

Ուսումնական աշուն նախագծի ամփոփում

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Շաբաթվա նախագիծ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий