Այց Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ

Image

Մասնակիցներ՝ 2.4  դասարանի սովորողներ

Ճամփորդության օրը՝  դեկտեմբերի 10

Մեկնում  Բախշյան այգուց՝ 09:30

Վերադարձ ՝ 12:30

Նպատակ ՝ ուսումնական հայրենագիտական ճամփորդություն՝ Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ, մասնակցություն«Հայոց գույնը՝ մեղեդի» Սարյան և Կոմիտաս կրթական ծրագրին:

Խնդիրներ `

  • Կոմիտասյան երգերի տարածում
  • Ծանոթանալ երաժշտական տարբեր գործիքներին
  • Մարտիրոս Սարյան. Գույն և ազդեցություն.( Զրույց նկարչի և նրա կտավների մասին), անդրադարձ բլոգներում
  • նոր տեղեկությունների ձեռք բերում և  ներկայացում.
  • ճամփորդական կանոնների իրագործում.
  • մեդիահմտությունների զարգացում.
  • խոսքի, ստեղծագործական մտքի զարգացում.

Նախապատրաստական փուլ՝

Արդյունքը՝ տեսապատումների, պատումների  և ֆոտոպատումների տեսքով:

Հասցեն՝ Արշակունյաց պող., 28 շենք (Կոմիտասի անվան զբոսայգում)

Վեբ—կայքը՝ http://komitasmuseum.am/

Արդյունք՝ Այց Կոմիտասի թանգարան֊ինստիտուտ

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Ուսումնական ճամփորդություններ, Ուսումնական նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий