Հունվարյան ձմեռային ճամբար

Ժամկետ՝ 10.01.-30.01.2022

Մասնակիցներ՝ <<Լուսատտիկ>> ջոկատ

Նպատակ՝ Ճամբարային առօրյան ուսումնական, հետաքրքիր դարձնել

Աշխատանքային ուղղություններ՝

  • Բնագիտական փորձեր
  • Ձմեռային մարզական խաղեր
  • Ճամփորդություն
  • Ամանորյա ազգային (ծիսական) խաղեր
  • Ազգային խոհանոց
  • Նոր համակարգչային ծրագրերի ուսումնասիրում
  • Ընթերցանություն
  • Մուլտֆիլմի դիտում
  • Ազգային խաղեր, պարեր

Մարմնամարզության ստուգատես

Ձմեռային ազգագրական փառատոն 2022

Այս շաբաթների ընթացքում սովորողների հետ կսովորենք ազգային պարեր, ազգային խաղեր, միասին կպատրաստենք թեմատիկ ատրիբուտներ և կներկայանանք համերգ-ցուցադրությամբ:

Բնագիատատեխնիկական բաց պարապմունքների փաթեթ, սովորող-սովորեցնող նախագծ 2022

Վարպետության դասեր

Բնագիատեխնիական բաց պարապմունքների փաթեթ, սովորող-սովորեցնող նախագծի շրջանակներում սովորողները ծնողների հետ ներկայացնում են բնագիտական փորձեր: Ծնողը սովորողի հետ ներկայացնում է փորձը, բերելով փորձի համար անհրաժեշտ պարագաները: Նախապես որոշված օրակարգով նախապատրաստում են բնագիտական անկյունը փորձերի համար անհրաժեշտ նյութերով: : Այնուհետև ներկայացնում են փորձի համար անհրաժեշտ պարագաները, պատմում փորձի ընթացքի մասին: Ստուգատեսին դասարանը ներկայանում է փորձերի փաթեթով:

Համագործակցային նախագիծ՝ Ճանաչենք հրաշագործ մեղվին

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Շաբաթվա նախագիծ, Ուսումնական նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий