Թումանյանի հետքերով

Предварительный просмотр изображения
Դավիթ Կ.

Թումանյանական օրեր. Ուսումնական նախագիծի շրջանակում
Մասնակիցներ՝ 
2․4 դասարանի սովորողներ
Օրը՝ 
15.02.2022թ
Մեկնում՝ 11:15
Ներկայացման սկիզբը՝
 12:00
Վերադարձը՝ 
13:45
Վայրը՝ 
Հովհաննես Թումանյանի անվան տիկնիկայն թատրոն
Ներկայացման մասին տեղեկություն՝ Հ.Թումանյան «Գելը»

Պատասխանատու՝ Մարգարիտ Թամազյան
Օգնական՝ 
Վալենտինա Թումանյան /096 81 64 45/

Ընթացք՝ մինչ ներկայացման գնալը, «Թումանյանական օրեր. Ուսումնական նախագիծ»-ի շրջանակում, ծանոթանում ենք Թումանյանի ստեղծագործություններին: Կարդում ենք հեքիաթներն ու քննարկում:
Համացանցից կարդում ենք նաև ներկայացման մասին տեղեկություն «Գելը»:

Ընթացիկ աշխատանքներ՝

Թումանյանական ընթերցումներ

Հ. Թումանյանի <Չարի վերջը>

Վարորդ՝  Վարդանյան Վահան
Մեքենան (մակնիշ, համարանիշ)`88VR886
Հեռ.՝ 094 16 51 41

Մասնակիցներ՝

  1. Բադեյան Լիլի
  2. Ամիրյան Ալլեն
  3. Օհանյան Նատալի
  4. Պողոսյան Սիլվիա
  5.  Սեդրակյան Վահագն
  6.  Տոնոյան Ալեքսանդր
  7.  Մանուկյան Մարի
  8.  Ժամհարյան Լևոն
  9.  Մելքոնյան Դավիթ
  10.  Կոստանդյան Նանե
  11.  Խաչիկյան Մարիամ
  12.  Աղաջանյան Ռոբերտ
  13.  Բարեղամյան Արիանա
  14. Սեդրակյան Վահագն
  15. Ավետիսյան Նանե
  16. Վարդանյան Տիգրան
  17.  Մարտիրեան Ճիովանի
  18. Կարապետյան Դավիթ
  19. Մարտիրոսյան Ժաննա
  20.  Սուքիասյան Մայա
  21.  Առաքելյան Մաքս
  22. …..

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Շաբաթվա գործունեության ամփոփում, Ուսումնական նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий