Հոկտեմբերի ամփոփում

Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր՝

Մայրենիի բաց պարապմունք

Արդյունքը սովորողների բլոգներում՝

Առաքելյան Մաքս-Մի կաթիլ մեղրը

Բարեղամյան Արիանա- Մի կաթիլ մեղրը

Լազյան Մարի- Մի կաթիլ մեղրը

Բադեյան Լիլի- ՄԻ ԿԱԹԻԼ ՄԵՂՐԸ

Խաչիկյան Մարիամ- Մի կաթիլ մեղրը

Ամիրյան Ալլեն- Մի կաթիլ մեղրը

Աղաջանյան Ռոբերտ- Մի կաթիլ մեղր

Օհանյան Նատալի- Մի կաթիլ մեղրը

Կարապետյան Դավիթ- Մի կաթիլ մեղրը

Մարտիրեան Ճիովանի- Մի կաթիլ մեղրը

Պիտինյան Մանուել- Մի կաթիլ մեղրը

Հարությունյան Հայկազ- Մի կաթիլ մեղրը

Սովորող-սովորեցնող նախագիծ. Բլոգավարություն

Խաղում ենք մաթեմատիկա

«Ուսումնական աշուն 2022» ուսումնական նախագիծ

«Ես և իմ տիեզերքը» նախագիծ

Տեխնոլոգիական աշխատանք՝

Ուրախ էջանիշներ

Թղթե քանոն

Օրացույց

Հեռավար ուսուցում՝

Հեռավար ուսուցում․ Արշակ Անտոնյան

Հեռավար ուսուցում․ Սիլվիա Պողոսյան

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություն. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий