Հունվարյան ճամբար

Ժամանակահատվածը՝ հունվարի — 9-31
Մասնակիցները՝ 11-րդ ջոկատ
Նպատակը՝ սովորողների ճամբարային առօրյան ուսումնական, հետաքրքիր դարձնել

Բովանդակություն

Ամենամյա բաց ստուգատեսներ

  • Հանրակրթական Դիջիթեք 2023.
  • Բնագիտության և տեխնիկական ստեղծագործության նախագծեր
  • Ձմեռային մարզական խաղեր
  • Ձմեռային ազգագրական փառատոն

Նախագծային ուղղություններ

Ուսումնական ճամփորդություններ

Սովորող- սովորեցնող նախագծեր

Ընթերցում-քննարկումներ

խաղ-վիկտորինաներ

բնագիտական փորձեր

ճամբարային պատումներ

ազգագրական փառատատոն

մուլտֆիլմերի, ֆիլմերի դիտում-քննարկում

նոր համակարգչային ծրագրերի ուսումնասիրում

ճամփորդություններ

մարզական գործունեություն

ձմեռային խաղեր

խոհանոցային գործունեություն

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Ուսումնական նախագծեր. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий