Փետրվարի ամփոփում

Իրականացված նախագծեր՝

Տյառնընդառաջ

Թումանյանական օրեր․ նախագիծ

Ստեղծված նյութեր՝

Ընտանեկան նախագծի շրջանակում սովորողները պատրաստել էին ներկայացումներ, Թումանյանական հեքիաթների հերոսների շքերթ, Թումանյանական հերոսներով խնդիրներ էին կազմել:

Մաքս Առաքելյան-<<Սուտասանը>>

Մարի Մանուկյան-Թումանյանական հերոսներով խնդիրների շարք

Ռոբերտ Աղաջանյան-<<Կիկոսի մահը>>

Արիանա Բարեղամյան-<<Անհաղթ աքլորը>> տիկնիկային ներկայացում

Արիանա Բարեղամյան-Գրքի տոն

Նանե Կոստանդյան-Պատրաստում ենք վաֆլի

Ֆլեշմոբ՝

Հունվար ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ամփոփում

Փետրվար ամսվա մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի առաջադրանքների կազմում

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություն. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий