Հ. Մալյանի անվան թատրոն

Վայրը՝ Հենրիկ Մալյանի անվան թատրոն
Հեռավորություն՝
Մասնակիցներ՝ Սեբաստացի սովորողներ
Օրը՝
Մեկնումը՝
Վերադարձը՝
Եղանակը՝ ըստ mes.am-ի
Պատասխանատու՝
Օգնական՝

Նպատակը՝

  • աշխարհայացքի ընդլայնում
  • ստեղծագործական երևակայության զարգացում
  • թատրոնի դերի և նշանակության կարևորում
  • թատրոնը՝ որպես մշակութային համակարգ՝ ճանաչում, ուսումնասիրում, գնահատում
  • թատերական ներկայացումների միջոցով ինքնադրսևորման կարողությունների ձեռքբերում/ամրապնդում
  • դերասանական խաղի ուսումնասիրում
  • տիկնիկների հետ ճիշտ աշխատելու հմտությունների ձևավորում և զարգացում
  • երևակայության զարգացում
  • գեղեցիկն ընկալելու ընդունակության զարգացում

Խնդիրները՝

  • Բանավոր խոսքի զարգացումտեսածըլսածը վերապատմելումտքերը շարադրելու կարողության ձևավորում:
  • Ներկայացում դիտելու հմտություններիթատրոնում պահելուվարքագծի ձևավորում:
  • Թիմային աշխատանքի կազմակերպումճամփորդության նախապատրաստվելու կարողությունների զարգացում:

Ճամփորդական ուղեցույց՝

Անհրաժեշտ պարագաներ՝

  • Ուսապարկ
  • Ախտահանող միջոցներ (ալկոգել, սպիրտ)
  • Թաց և չոր անձեռոցիկներ
  • Ջուր
  • Բուժական արկղիկ

Նախապատրաստական աշխատանքներ՝

Նախահաշիվ՝

ներկայացման տոմս՝
ճանապարհածախս՝
ընդհանուր՝

Ամփոփում՝

Վարորդ՝
Մեքենայի մակնիշ՝

Մասնակիցներ՝

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Ուսումնական ճամփորդություններ. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий