Փետրվար ամսվա ամփոփում

Ռոբերտ

Շաբաթվա աշխատակարգ 31.01-04.02.2022

Շաբաթվա աշխատակարգ 07.02.-11.02.2022

Շաբաթվա աշխատակարգ 14.02-18.02.2022

Շաբաթվա աշխատակարգ 21.02-25.02.2022

Իրականացվող նախագծեր՝

Թումանյանական օրեր. Ուսումնական նախագիծ

Ճամփորդություն՝

Թումանյանի հետքերով

Բնագիտական փորձեր՝

Ֆլեշմոբ՝

Մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի հունվար ամսվա ամփոփում

Փետրվարյան մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ

Ստեղծված նյութեր՝

Հ. Թումանյան․ Չարի վերջը

Էստաֆետային խաղեր

Մեր տան բույսերը

Իմ սենյակային բույսը

Իմ սենյակային բույսը

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Հաշվետվություն. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий