ժամանակահատվածը՝ նոյեմբեր ամիս
Նպատակը՝ Սովորողների, նրանց ընտանիքների, կրթահամալիրային գործունեության միջոցով ֆիզիկական և մեդիա միջավայրում հրապարակային, հասկանալի դարձնել կրթահամալիրի գործունեությունը, պատմությունը, մանկավարժական մոտեցումները:
Խնդիրներ`
- Անհրաժեշտ տեղեկություններ հավաքելու հմտությունների զարգացում
- Հետազոտական, վերլուծական կարողությունների ձևավորում ու զարգացում
- Ստեղծագործական երևակայության զարգացում
- Մեդիահմտությունների զարգացում
- Տեխնոլոգիական հմտությունների զարգացում
- Խոհանոցային հմտությունների զարգացում
Նախագիծը սկսում ենք թթուդրիկի ծեսով:
Տեխնոլոգիակն, համագործակցային նախագիծ-Կավե բանջարեղեններ։
Կազմում ենք ցուցակ ի՞նչ է հարկավոր, քանի՞ հատ կամ կիլոգրամ և գնում ենք գնումների: Նոյեմբերի 3-ին դնում ենք մեր համով, հոտով թթուն:
Ընթացք՝
- Սեբաստացու կյանքի և ծավալած գործունեության մասին կրտսեր սեբաստացիների նախորդ տարիների լավագույն աշխատանքների դիտում, քննարկում
Զրույցներ՝
- Ես սեբաստացի եմ, որովհետև…
- Ինչի՞ց է երևում, որ դու սեբաստացի ես:
- Ինչու՞ եմ սիրում կրթահամալիրը:
- Ի՞նչ կպատմեիր քո կրթահամալիրի մասին, եթե Սեբաստացուն հանդիպեիր:
- Ի՞նչ գիտի իմ շրջապատը Մխիթար Սեբաստացու մասին:
- Որտե՞ղ ես սովորում:
- Ի՞նչ գիտես կրթահամալիրիդ մասին:
- Ի՞նչն ես ամենաշատը հավանում կրթահամալիրում:
- Ո՞վքեր են քո ընտանիքի սեբաստացիները:
- Ո՞վ է իսկական սեբաստացին:
Սեբաստացու օրեր` կրթահամալիրի տոն նախագիծը ամփոփում ենք ավանդական հարիսայի ծեսով, որի ընթացքում համտեսում ենք մեր համով հոտով թթուն:
Արդյունք՝ Հրավեր հարիսայի ծեսին