Կավե բանջարեղեններով հուշանվերների ստեղծում

Ժամանակահատվածը`նոյեմբեր ամիս

Մասնակիցներ՝  Արևմտյան դպրոցի 3.4 դասարանի սովորողներ

Գործունեություն՝ «Սեբաստացու օրեր» նախագծային շաբաթվա ընթացքում հուշանվերների ստեղծում։ Արդյունքում ստեղծված աշխատանքները կցուցադրվեն և կվաճառվեն։

Համագործակցություն՝ Զառա Ոսկանյանի հետ

Նպատակը՝  սովորողի մոտ զարգացնել ստեղծագործական մտածողություն, խմբում աշխատելու կարողություն: Նախագծի ընթացքում սովորողների հետ կստեղծենք հետաքրքիր ձեռքի աշխատանքներ ՝ հուշանվերներ,  որոնք կներկայացվեն ցուցահանդես-վաճառքի։

  • ծանոթություն նոր նյութերի, տեխնիկաների հետ
  • ձեռք բերած հմտությունները կիրառելու կարողություն
  • ստեղծածը շրջակա միջավայրում ցուցադրելու, նվիրելու, վաճառելու կարողություն
  •  նոր և հետաքրքիր մտածելակերպի ձևավորում

Անհրաժեշտ նյութեր՝  կավ, թելեր ( տարբեր որակի, գույնի և հաստության),

Ցուցահանդես-վաճառքը տեղի է ունենալու նոյեմբերի 17-ին։

Արդյունք՝ Կավե բանջարեղեններով հուշանվերների ստեղծում

Об авторе margaritatamazyan

Ողջո՜ւյն Ես Մարգարիտ Թամազյանն եմ: Անցել եմ մի շարք վերապատրաստումներ, ունեմ դաստիարակի և դասվարի որակավորում:Սիրում եմ ճամփորդել, լողալ, մարզվել, ինքնակրթվել:Այժմ ուսումնասիրում եմ հոգեբանություն: Շնորհակալ եմ, որ այցելեցիք իմ բլոգ:
Запись опубликована в рубрике Ուսումնական նախագծեր, Տեխնոլոգիա. Добавьте в закладки постоянную ссылку.

Оставьте комментарий